Παρασκευή 31 Αυγούστου 2007

Αιτηση-Απαιτηση


Ρε σεις μεγαλοι,σε σας μιλω, σε σας, που κανετε τους ανηξερους.
Τι με φερατε ρε στο κοσμο τουτο?Για ποιο σκοπο?Εκει που ημουνα μου ειπανε,
οτι εκει που θα παω, θα ειμαισ'ενα κοσμο, που ολα ειναι φυση και μερος αυτης*
θα κανω παρεα με αλλα παιδακια, θα παιζουμε κρυφτο και αμπαριζα,
θαμαθαινουμε μεσα απο το παιχνιδι, την ευγενια,τη αληθεια, την αμιλλα*
και ολα αυτα θα τα μαθαινουμε σ'ενα χωρο πρασινο, με δεντρα πολλα
και ζωα διαφορα να μας περιτρυγιριζουν, χωρις να μας φοβουνται.
Μου ειπανε πως ο μπαπας ου και η μαμα μου, θα παιζουν κι αυτοι μαζι μου
και δε θα λειπουν, ολη τη μερα,αφηνωντας με με τη γιαγια(δεν ξερω αν εχω),
η οποια θελει,αλλα δεν μπορει.Τι πραγματα ειναι αυτα?!
Μου ειπανε θα παιζω εξω στη φυση με παιδακια, κι οχι
σε μια τσιμεντενια φυλακη, μ'ενα ηλεκτρονικο παιχνιδι.
Μα πριν λιγο, ηρθαν εδω κατι αγγελοι,που πριν
ητανε μαζι σας....Ητανε λυπημενοι,οχι γιατι φυγαν,αλλα
γι'αυτο που αφησαν πισω τους....Κι ολα μου τα ειπαν....
Ρε μεγαλοι, τι με φερατε στο κοσμο τουτο?!

Δεν υπάρχουν σχόλια: