Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2008

Απο δω κι απο κει....



Στίχοι: Ηλίας Κατσούλης
Μουσική: Τάσος Γκρους
Πρώτη εκτέλεση: Μανώλης Λιδάκης

Χάνομαι χωρίς ελπίδα
μέρα νύχτα στη Χαλκίδα
στο δικό σου το περίπου
και στα ρεύματα του Ευρίπου.

Η ψυχή μου θα σαλπάρει
στα νερά τα σκοτεινά
η παλίρροια θα με πάρει
και δεν θα με δεις ξανά!

Περπατώ στην παραλία
γίνομαι του κόσμου λεία
ναυαγός χωρίς σανίδα
που κι απόψε δε σε είδα!

Ξέρω πως δεν έχω ελπίδα
εδώ πέρα στη Χαλκίδα
οι τρελοί μείναμε λίγοι
κι ο Σκαρίμπας έχει φύγει.......

8 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ax...Xaλκίδα...
από τα πολύ..πολύ παιδικά μου χρόνια μας πηγαίναμε με το τρένο.
Τώρα, ενίοτε την αράζουμε με το Γλάρο στο Λευκαντί...
Ηρεμίιιιιααααα.....

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Kaveiros είπε...

@φυρδην,
ανετα θα εμενα στη χαλκιδα!
Καλο βραδυ!

νατασσΆκι είπε...

και όχι μόνο εσύ!
Είναι τόσο όμορφη πόλη, και κυρίως ανθρώπινη
..άσε τα νερά του Εύριπου, που με τρελαίνει έτσι που αλλάζουν πορεία...

Καλό Σαββατοκύριακο!
:))

Ανώνυμος είπε...

για χρονια ηταν η καλοκαιρινη σαββατιατικη εξοδος μου εκει στα 'τρελα νερα'...
ενα βραδυ ημουν τυχερη...ανοιξαν την γεφυρα και περασαν πολλα πλοιαρια...νομιζα πως μπορουσα να τα ακουμπησω απο εκει που πιναμε τα ουζακια μας!

καλημερα!!!

Kaveiros είπε...

@νατασσακι,
που να δεις τις τρελονεριτισσες..
@unamama,
δυστυχως,αυτο δεν το πετυχα...

Nathalie είπε...

Περπατώ στην παραλία
γίνομαι του κόσμου λεία
ναυαγός χωρίς σανίδα
που κι απόψε δε σε είδα!


Απίστευτοσ στίχος..

Kaveiros είπε...

@nathalie,
οχι απλα απιστευτος,
τελειος!

Kevrekidis είπε...

Πολύ ωραίο τραγούδι! Έψαχνα να βρω τους στίχους και τυχαία βρέθηκα εδώ, προς μεγάλη μου έκπληξη είδα μια φωτογραφία μου!!! Ευχαριστώ πολύ για τη προτίμηση! Η φωτογραφία της Χαλκίδας είναι δικά μου. Αν θέλεις βαλε και ένα link, για την αυθεντική φωτογραφία…

Chalkis 01

Χαιρετίσματα

Ιορδάνης