Πέμπτη 26 Ιουνίου 2008

Απαντηση σε προσκληση..


Η φιλη μου το astropeleki, με καλεσε να γραψω 5 πραγματα που γουσταρω,
κι αλλα 5 που δε γουσταρω.Να της πω οχι δε γινεται, οποτε:
ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ:
1)Τα ψεμματα, για "ευγενικους λογους"*οτι εχει κανεις να μου πει,
να μου το πει καταμουτρα!
2)Τους δηθεν, νεροκουβαλητες, στο μυλο της αντιδρασης!
3)Τις γυναικες, που δεν εχουν θηλυκοτητα(αντρογυναικες που λεμε..)
4)Τη κοινοβουλευτικη δημοκρατια..
5)Τη κακια πλευρα του εαυτου μου!
ΓΟΥΣΤΑΡΩ:
1)Τη ζωη στην επαρχια
2)Τη ντοπροσυνη
3)Τον ερωτα, το ντομπρο,
4)Τους χαμηλων τονων ανθρωπους,
5)Τις γυναικες, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ!
Υ.Γ:Πολλα ειναι ακομα που γουσταρω και δεν γουσταρω, αλλα οποιος θελει ας ρωτησει.
Επεισης ζητω συγνωμη για την εξαφανιση μου, αλλα δουλειες γαρ....
Με τη σειρα μου καλω να παιξουν:mellomenos,zouzouna, anammella

11 σχόλια:

astropeleki είπε...

Σ'ευχαριστώ που έπαιξες Καβείρε μου :)

Για συνέχισε την αρίθμηση και πες και άλλα :P

Roadartist είπε...

Καλησπερα....
Και εγω εκτιμώ την ευθυτητα στον αλλο.. πάρα πολύ!
:)

Ανώνυμος είπε...

εισαι χαμηλων τονων κι ευθυς...πολυ καλο αυτο!

Μαρια Νικολαου είπε...

Πολυ καλο σε βρίσκω και οντως χαμηλων τονων και με ντομπροσύνη.

Kaveiros είπε...

@astropeleki,
αν θες να μαθεις κι αλλα,
κερναω καφε(βαλε το μερος)
@roadartist,
συμφωνουμε απολυτα!
@unamama,
@μαρια νικολαου,
ντομπροσυνη?Εγω με κατηγορω για καυχησια....

Ανώνυμος είπε...

Ζωή στην επαρχία ψηφίζω και γω!!! Και βουτιές στην επαρχία επισης!! χιχιχιχι.

Αλλά όχι που είναι οι γυναίκες!!! που είναι οι άντρες έπρεπε να έλεγες!!!

Kaveiros είπε...

@laxanaki,
λες?

Elsa Maxwell είπε...

Εγώ? Nα παίξω κι εγώ?

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

"ντομπροσύνη" ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ!

"Ζωή στην επαρχία"...με ένα μεγάλο Αααααχχχχ... γιατί το σπίτι με περιμένει και οι υποχρώσεις με κρατούν στην τσιμεντούπολη

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

diva είπε...

2)Τους δηθεν, νεροκουβαλητες, στο μυλο της αντιδρασης!

....
Τα είπες όλα

Kaveiros είπε...

@elsa,
καλως ορισες:)Εισαι ευπροσδεκτη και να μεινεις, αλλα και να παιξεις!:)
@φυρδην,
ετσι ειναι!
@diva,
με αηδιαζουν!