Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2008

Στην αρένα


"Αφού περιπλανήθηκα σε νεφελώματα
πασπαλισμένα με ασήμι,
έπεσα μέσα σε αρένα,
με τοίχους θαλασσί ζωγραφισμένους,
αποκυήματα μινωικά*
κι η άμμος ήτανε κόκκινη,
ζεστή από το αίμα,
ονειροπόλων ταυρομάχων....
Ξάφνου, τάυρος με κέρατα χρυσά επρόβαλε,
κι από τη μύτη πέταγε φωτιές,
σαν του λυκόφως το σημάδι..
Κάλπασε καταπάνω μου,
κι εγώ, κάνοντας την ανάγκη υποχρέωση,
από τα κέρατα τον έπιασα
και βρέθηκα στην πλάτη του.....
Σαν άλλος Δίας δάμασα τα κύματα,
κι έφτασα σε τόπο γνώριμο,
τόπο δικό σου,
του ουρανού σου το προπύργιο.
"Δε λέγονται, δε κλείνονται σε λέξεις,
αυτά που χάρηκες, αυτά που έκλαψες..",
μου είπες......
Κι εγώ τον τάυρο έσφαξα,
θυσία ανείπωτη,
στα μελλούμενα, στα περασμένα ,στο τώρα...
Στα μάτια σου!!!!!"

Υ.Γ:Δεν έχω δράμι λέξεις.......

21 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ούλα χαλάλιν της .....δηλαδή...
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

επιβλητικο το υπολανθανον συναισθημα..

Ανώνυμος είπε...

Και κάθε Αρσινόη..έγνεφε και χαμογέλαγε..

Kaveiros είπε...

@φύρδιν,
έτσι πρέπει!
@lifewhispers,
Καλώς όρισες!:)
Υπολανθάνον?!Λες?
@alpiega,
Ακριβώς έτσι!Να μου φιλήσεις τον τόπο!

Ra Ma είπε...

Και καλά του έκανες, άξιζε για τέτοια θυσία!
Καλημέρα!!!

Maria Tzirita είπε...

Σε διαβάζω πάντα φίλε μου Κάβειρε. Και σε θαυμάζω... Καλή σου μέρα!

πνευμα είπε...

"Δε λέγονται τα όνειρα, δε κλείνεται η αγάπη,
για αυτά που κέρδισες, για όσα έχασες, για ότι ελπίζεις"

Πολύ όμορφο.


Την καλησπέρα μου.

Alkmini είπε...

μια καλησπερα περασα ν αφησω
φιλε Καβειρε
και
νασε παντα καλα.
φιλια :)

Kaveiros είπε...

@radio marconi,
θέλω δε θέλω!
@maria tzirita,
Εγώ πρέπει να θαυμάζω εσένα κι όχι εσύ εμένα!
@πνέυμα,
@aliki,
ευχαριστώ καλό βράδυ!!

bluesmartoula είπε...

Νομίζω πως θυσία ανείπωτη ήταν η "ανάγκη-υποχρέωση"... Μ΄αυτή τη φράση σου με μπέρδεψες Κάβειρε.. Μ΄έβαλες σε σκέψεις
Πολύ ωραίες εικόνες...
Μπλέ Καληνύχτα

Kaveiros είπε...

@bluesmartoulis
χρειάζεται το μπέρδεμα που και που...

Ανώνυμος είπε...

Την καλησπέρα μου Καβείρε :)
Έχεις προσκλησούλα!

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Απάντηση στο Υ.Γ. σου: -Εγώ μία. Μπράβο.

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Και άλλη μία ...Καλημέρααααα...
vloutis.wordpres.com & vloutis.blogspot.com

diva είπε...

Α!..ταυροκαθάψια..

Kaveiros είπε...

@astropeleki,
Καλισπέρα, έρχομαι!
@ΚΩΣΤΑ ΒΛΟΥΤΗ,
ευχαριστώ, καλώς όρισες!:)
@diva,
Ακριβώς έτσι!!

Roadartist είπε...

Με λιγα λογια........δεν υπαρχουν λογια.. ;) Καλημέρα πλείβιε χιχι ;))

Maria Tzirita είπε...

Καλημέρα και πάλι! Ο θαυμασμός αμοιβαίος λοιπόν! Πέρνα μια βόλτα από το μπλογκ μου σήμερα, έχω σημαντικό αφιέρωμα... αφού μιλάμε για θαυμασό...

Kaveiros είπε...

@roadartist,
Καλή σου μέρα!!!!
@maria tzirita,
Ευχαριστώ και έρχομαι!!

ΚΟΥΠΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ είπε...

geneos............ poy agapa

Kaveiros είπε...

@αντιλοπε,
έτσι ακριβώς είναι!!